Goed geprijsd en leuke en mooie artikelen 😄
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- L. van Hulst
- S Van der vegt
Snelle levering. H
Hoe zou je Feestartikelenshop.com beoordelen?
- Hans Gieles
Tot twee keer toe komt bestelling niet, of niet zoals gemeld aan. Toch word ik uitermate vriendelijk en effectief geholpen. Wel moet mijn pakketje voor mijn jarige zus, twee weken na beloofde bezorging, nog steeds geleverd worden. Alles buiten hun schuld om, al zouden ze hun levering misschien beter kunnen regelen, zoals zoveel websites doen. Een fijn bedrijf, maar wegens het voorafgaande toch slechts 3 sterren
- Gigi
Mooie masker en deed aan mijn verwachtingen. Ik zou zeker weer iets halen hier
- Mieke Wiendels
Hele mooie vlaggen en snel in de brievenbus, dus perfect!
- richard kool
ik was er blij mee bedankt