Op zich prima ervaring, maar het bedrijf kan de claim dat je het product de volgende dag in huis hebt niet waarmaken. Ik kreeg van het bedrijf terug te horen dat dit door de bezorging kwam, maar ook in dat geval geldt de claim van het bedrijf niet.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Anoniem
heel fijne ervaring ons product kwam kapot aan een mail gestuurd kreeg een hele fijne mail terug en na 1 dag een nieuw product afgeleverd
Hoe zou je Feestartikelenshop.com beoordelen?
- Anoniem
Nette service
- Anoniem
Goeie informatie over levering en enthousiaste mederwerkster
- Anoniem
Snelle en zorgvuldige verzending
- Anoniem
Prima product en snelle levering