Product kwam in de verkeerde maat en was kapot contact opgenomen en heel slecht te woord gestaan uiteindelijk geen reactie meer terug gehad hele slechte service afrader!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Angie Van de wal
- Tjinta
Zeer goede en persoonlijke service!!
Hoe zou je Feestartikelenshop.com beoordelen?
- Tessa Geudens
Zeer slecht, verkeerde maat geleverd en geen antwoord op mail of whatsapp ontvangen
- Inez Remie
Snelle levering mijn bestelling was zo thuis
- Loïs Willeboordse
Lenzen waren prima, alleen ik had ze een week voor m’n event besteld en ik had verwacht dat ze ongeveer 2 dagen later zouden aankomen, maar ze kwamen pas 7 dagen later aan waardoor ze pas na m’n event binnenkreeg
- Fred Costongs
Goede service en kwaliteit goed.