Altijd een feestje om de oorbellen van Joy & Clay te mogen dragen. Heb inmiddels een stuk of 10 verschillende, dus ja; ik ben fan ❤️
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Linda Snijders
- Charlotte
Hele leuke oorbellen erg blij mee! Veel andere oorbellen maar deze zijn m'n favoriet.
Hoe zou je Joy&Clay beoordelen?
- Lieke
Mooie oorbellen! Super service, snel geleverd
- R.R.
Nu alweer voor de 7e keer oorbellen besteld en wat zijn ze prachtig. Zo fijntjes gemaakt en krijg er regelmatig leuke reacties op. Superleuk!
- N Auwema
Enorm fijne en mooie oorbellen! Ook als je net iets anders wilt, kan dat eigenlijk altijd
- MB
2 paar oorbellen pien