Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2025


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Nagelstad heeft 7 5 ster reviews 7
Nagelstad heeft 1 4 ster reviews 1
Nagelstad heeft 3 3 ster reviews 3
Nagelstad heeft 1 2 ster reviews 1
Nagelstad heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Tine$u$$

    Ik ben heel erg tevreden met de producten van Nagelstad. Het is betaalbaar en de gebruiksaanwijzing vind ik heel prettig. Ik zou het iedereen aanbevelen. Super, super tevreden !😊 ik zal zeker weer bestellen wat ik nog nodig heb.

  2. Mirthe Methorst

    Het acryl van de nepnagels wilde niet uitharden en ik weet niet wat het probleem is maar ik heb het opnieuw en opnieuw geprobeerd met veel liquid en weinig ik weet niet wat het probleem is

    Reageer
  3. Hoe zou je Nagelstad beoordelen?

  4. Sabine

    Heel blij met de lakjes! Snelle bezorging en voor een leuke prijs!

    Reageer
  5. Angela Van Den berg

    Snelle levering, en het zijn echt top producten. Ben er zeer tevreden over !!

    Reageer
  6. Leonie de Groot

    Hele goede producten! Werkt echt top! Alleen jammer dat er geen eye patches in zaten.

  7. Melanie Van britsom

    Vind jammer nadat ik een review heb geplaatst dat er geen oplossing kwam ben 60 euro kwijt en zit met kleuren dat ik niet kan gebruiken echt. Zet er dan bij dat het voor beginnende styliste is. Dacht goed producten kopen hel jammer

    Reageer