Ik ben heel erg tevreden met de producten van Nagelstad. Het is betaalbaar en de gebruiksaanwijzing vind ik heel prettig. Ik zou het iedereen aanbevelen. Super, super tevreden !😊 ik zal zeker weer bestellen wat ik nog nodig heb.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tine$u$$
- Mirthe Methorst
Het acryl van de nepnagels wilde niet uitharden en ik weet niet wat het probleem is maar ik heb het opnieuw en opnieuw geprobeerd met veel liquid en weinig ik weet niet wat het probleem is
Hoe zou je Nagelstad beoordelen?
- Sabine
Heel blij met de lakjes! Snelle bezorging en voor een leuke prijs!
- Angela Van Den berg
Snelle levering, en het zijn echt top producten. Ben er zeer tevreden over !!
- Leonie de Groot
Hele goede producten! Werkt echt top! Alleen jammer dat er geen eye patches in zaten.
- Melanie Van britsom
Vind jammer nadat ik een review heb geplaatst dat er geen oplossing kwam ben 60 euro kwijt en zit met kleuren dat ik niet kan gebruiken echt. Zet er dan bij dat het voor beginnende styliste is. Dacht goed producten kopen hel jammer