Ik heb envollope bij jullie besteld. En blijkt dat ze niet waren aangekomen. Ik heb toen gebeld naar jullie. En de manier hoe jullie het hebben opgepakt en opgelost vind ik fantasie. Jullie hebben het opnieuw gestuurd en ik heb het ontvangen. Heel goed opgelost.fijn dank jullie w
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Klant Envelopshop
- Klant Envelopshop
Prima!
Hoe zou je Envelopshop beoordelen?
- Klant Envelopshop
Mooie producten, snelle levering
- Klant Envelopshop
Regelmatig bestellen, snelle en nette levering
- Klant Envelopshop
Prima
- Klant Envelopshop
Heel goed.