Zo blij met de oorbellen! Snelle levering en altijd een aardig berichtje in het leuk ingepakt doosje! Ga zeker weer bestellen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nelleke Van
- Marlou Van Meer
Snelle levering, zeer netjes verpakt en een persoonlijke boodschap er bij. En de oorbellen zijn zó mooi! super!
Hoe zou je Studio Oudland beoordelen?
- Els
Heel blij met mijn aankoop! Er werd goed meegedacht, en het is op een leuke manier ingepakt. Mooie oorbellen vooral!
- Lidia van Kruijsbergen
Fijne service, zeer persoonlijk en super mooie oorbellen.
- Francien
Hele mooie en unieke oorbellen. Iedere keer weer een kadootje om uit te pakken. Je ziet dat de oorbellen met veel aandacht en zorg zijn gemaakt. Duidelijke webshop, mooie foto's en contact altijd prima👌. Ik heb al veel prachtige oorbellen van Jannemieke en draag ze met veel plezier, je kunt zeker zeggen.... ik ben fan !!!😉🥰
- Yolanda Kools
Ik heb nu 2 paar en ben er dik tevreden over, lekker licht om te dragen!