Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2025


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
van Kootje heeft 43 5 ster reviews 43
van Kootje heeft 0 4 ster reviews 0
van Kootje heeft 0 3 ster reviews 0
van Kootje heeft 0 2 ster reviews 0
van Kootje heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Joke Hoogeveen-Fresen

    Snelle verzending en prima verzorgd. Zelfs nog met een leuke verrassing erbij. Een aanrader.

    Reageer
  2. Renske

    Op zoek naar een leuke traktatie dan zit je hier goed. Ik moest met spoed op zoek naar een andere traktatie. Omdat die andere stuk geleverd waren. Snel op internet zoeken naar wat anders en toen kwam ik op deze site uit. Snel besteld en nog een mailtje gestuurd of het wel snel geleverd kon worden. En ja gelukkig was dat het geval. De volgende dag in huis. De toverstafjes zijn van goede kwaliteit. en heel makkelijk in elkaar te zetten. Ik ga hier zeker meer bestellen in de toekomst.

    Reageer
  3. Hoe zou je van Kootje beoordelen?

  4. Ria Mink

    Prachtige stickers. Precies goed.

    Reageer
  5. Jolanda Van Den Bovenkamp

    Mooi ingepakt,snelle levering en heel attent een cadeau-zakje met kaarten/stickers erbij,erg leuk!

    Reageer
  6. Inez

    Ik heb de parapluutjes besteld om als afscheid te geven, met de labels en de stickers. Toen ik geen bevestiging kreeg van mijn bestelling, besefte ik dat ik mijn mailadres verkeerd had ingevuld. Via de app had ik snel contact en werd ik fijn en geduldig geholpen. Wat was ik blij dat ik te horen kreeg dat ze er aan kwamen. Wat zijn ze superleuk en goed stevig. Nu nog vullen met wat lekkers. Heb nu al zin om ze te geven!!

    Reageer
  7. Jolande Wesseling

    Had het snel geleverd en de kleinkinderen vonden het geweldig om het bij mij op het raam te plakken . Ze zijn echt heell leukk !!

    Reageer