HypoStore

HypoStore

HypoStore is een online ruitersport onderneming die service en kwaliteit hoog in zijn vaandel heeft staan. Wij streven ernaar om u een zo prettig mogelijke ervaring te bieden.
8,7
2.606 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 17 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • Birgit
    Review voor HypoStore

    Super service met snelle kostenloze vervanging van een hoofdstelonderdeel dat tijdens het rijden kapot was gegaan.

  • E de Boer
    Review voor HypoStore

    Prima afhandeling uiteindelijk van een verkeerd geleverde maat Horka Outdoor Laarzen

  • Hoe beoordeel je HypoStore?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Karel
    Review voor HypoStore

    Ik laat nooit een review achter maar m'n mond valt letterlijk open door de service van deze shop, deze mensen is echt helemaal niets te gek. Ongelofelijk goede service en iedereen die je te spreken krijgt is volledig op de hoogte.

    Meer dan 5 sterren!

  • Dominique
    Review voor HypoStore

    Op 17-3-2021 heb ik een longeerband besteld. Op 18-3-2021 kreeg ik een e-mail met de informatie dat ze verwachten de band op 23-4-2021 te verzenden. Op 3-5-2021 nog geen band ontvangen, waardoor ik gemaild heb de band niet meer te willen en zij het geld kunnen terug storten. Plots, kreeg ik op 4-5-2021 een mail dat de longeerband verzonden was. Zeer slecht! Vooral na mijn mail om het geld terug te laten storten, dat de band ineens verzonden is. Bah!

  • Marco
    Review voor HypoStore

    Hele slechte service!!
    Een Bucas power turnout gekocht bij deze firma voor onze pony.
    Mijn vrouw komt op een regenachtige dag bij de pony, staat deze te trillen van de kou, deken is helemaal doorweekt van binnen.
    Contact opgenomen met Hypostore. Er is mijn gevraagd om foto's van de natte deken op de sturen.
    Dit gedaan, geen reactie van hun kant.
    Week later nogmaals gebeld. Mijn verhaal was onmogelijk dat de deken helemaal nat kon zijn.
    Er is mijn gevraagd foto op de sturen hoe deken op de pony lag en deken op te sturen.
    Vervolgens week later gebeld en gevraagd wat status was. Duurde hele tijd, maar deken werd getest en daar hadden ze even voor nodig.
    1,5 week later weer gebeld. Deken was net getest en ze stonden toevallig net op punt om mij te bellen....
    Deken voldeed aan alle voorwaarden. Op vraag hoe het kon het kon dat deze helemaal doorweekt was aan de binnenkant kreeg ik enkel als antwoord hij voldoet aan alle voorwaarden.
    Ik heb ze verwezen naar de foto's die ik moest opsturen. Die hadden ze helemaal niet bekeken.
    Enkel maar zeggen hij voldoet overaan al.
    Ze hebben op de website staan niet goed = geld terug, beste service.
    Als je mails niet beantwoord, hoe kun je dan kan claimen beste service!!! Reactie van hun kant was heel triest.
    Grootste fout ooit om hier wat te kopen. eens maar nooit weer!!!!

  • MbF Equestrian
    Review voor HypoStore

    Mooie winkel. Goede website en super merken

  • Leonie
    Review voor HypoStore

    De meest servicegerichte winkel die ik ken met een werkelijk ENORME voorraad, bijna alles kan je binnen een dag in huis hebben! Daarnaast kan je bij HypoStore als 1 van de weinige winkels nog producten bestellen die niet in voorraad zijn tijdens acties. De levertijd is dan misschien wat langer maar dit staat duidelijk aangegeven en je hebt wel een mooie prijs!

    De klantenservice is vriendelijk en ze zijn goed telefonisch en per mail bereikbaar. Ook bij garantiegevallen staan ze altijd aan de kant van de klant.

  • Deborah
    Review voor HypoStore

    Denk zeer goed na voordat je hier iets koopt. Levertijden van 3-4 maanden zijn hier heel erg normaal (op diverse artikelen). Eind november heb ik een bestelling geplaatst voor bijna 300 euro en ik wacht nog steeds op een deel van deze artikelen.

    Op de site worden andere levertijden aangegeven en via mails wordt je aan het lijntje gehouden omdat levertijden simpelweg niet worden nagekomen. Per mail wordt aangegeven dat producten voorradig zijn en worden toegezonden maar dit blijkt dan niet te kloppen waardoor je als klant nóg weer langer moet wachten.

    Het is belachelijk dat een grote winkelketen met zo'n bizar slechte webshop en klantenservice werkzaamheden mag blijven verrichten. Dit is echt pure misleiding!

    Hoe ze zich kunnen verbeteren?
    -Geen levertijden beloven op e site die je niet waar kan maken
    -Klant niet meer dan 100 dagen (ruim 3,5e maand) laten wachten op een bestelling
    -Fouten uit zichzelf durven erkennen
    -Oplossingsgericht denken
    -Geen dingen beloven die je niet waar kunt maken per mail
    -Duidelijk, eerlijk en snel communiceren.

    Antwoord van HypoStore

    Nadat je je klacht bij ons kenbaar hebt gemaakt, heb je ons niet de kans gegeven om tot een oplossing te komen. Wij lossen altijd alles op met de klant als er iets mis gaat. Blijkbaar heb je hier geen interesse in en wil je alleen boos zijn. Dat vinden we uiteraard heel jammer.

    95% van de bestellingen wordt bij ons dezelfde dag nog verzonden uit onze eigen voorraad. Het kan soms helaas gebeuren dat levertijden niet gehaald worden of iets een aantal keer vertraagd raakt, we hebben je ook een compensatie aangeboden hiervoor.

  • Jessy
    Review voor HypoStore

    Winkel met super veel mooie merken, snelle levering en vriendelijke klantenservice! Als er producten niet op voorraad zijn, word je daar netjes via de mail van op de hoogte gehouden en kun je de bestelling opsplitsen zodat de overige producten gratis worden na verzonden. Altijd zeer tevreden!

  • Kimberley
    Review voor HypoStore

    Super mooi en groot assortiment, goede service. Soms is het product niet op voorraad maar dan wordt je goed op de hoogte gehouden van de levertijden.

  • Laad meer