Snelle levering Goed verpakt Redelijke prijs
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2013
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jessica Hesseling
- A.T. Noordzij
Al jaren mogen we genieten van de geweldige service en kennis die de Baroen te bieden heeft.
Hoe zou je De Baroen beoordelen?
- Hannie Elst
ben pas een paar dagen bezig en heb nu al het gevoel dat ze er op reageert. ik heb een kat met een bacterie in haar bloed dus haar darmen zijn niet in orde. ga zeker er mee door.heb nog 18 katten en denk dat ik die Diatom aan allemaal ga geven.geweldig.
- Alexandra Helders
Altijd zeer te vreden over de snelheid van levering en kwaliteit van de baroen producten
- Silvia Noordman
De service en de producten van De Baroen zijn hartstikke goed. De webshop is soms niet zo klantvriendelijk, springt soms weg, moet je je bestelling opnieuw doen of wil niet tot betaling overgaan. Vooral via mobiel, via PC doet hij het wel goed. Maar de mensen achter de site reageren direct op je mail en staan altijd klaar om iets te regelen.
- Petra Snoek
Geweldige service!