correcte levering binnen de afgesproken tijd. Produkt was goed verpakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2013
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mevr. Henriette Buck
- simone van gimst
Goeie levering echter begreep ik niet waarom ze 2 euro extra vragen bij een levering die afgegeven kan worden bij de buren. Dat is erg ouderwets, Ook omdat ik het een eerste levering was had ik wel iets van een proefzakje verwacht van een product.
Hoe zou je Renskes Webwinkel beoordelen?
- J Van de Merbel
ik gebruik het nog maar kort maar hij loopt nu al beter.
- Dhr. Bart Vermeylen
Zeer vriendelijke medewerkers en zeer begripvol. Uitstekend hondenvoer. Snelle en correcte levering. Kort gezegd, zo moet een webwinkel zijn. Bedankt!
- Mevr. Yvonne Bras-van den Eijnden
Snelle levering!
- Mevr. N. Van Bommeler
klantgerichte service !