het afhandelen in de webwinkel is goed.maar we haalden de spullen op in de loods.we hebben geen mail gekregen wanneer we t konden ophalen.en toen we bij de loods kwamen moesten ze t nog maken.we hadden 2 proefpakketjes besteld.we kregen n tasje met verschillende voer.dit was eigenlijk niet wat we besteld hadden en moesten lang wachten.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2013
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- wim cornelissen
- Mevr. Christina Deurholt
Prima levering. Ik had het op tijd binnen gekregen.
Hoe zou je Renskes Webwinkel beoordelen?
- Mevr. Diana Hoomoedt
goed prima levering en lekkere proef brokjes erbij
- Mevr. N Quitz
Makkelijke webwinkel, snel geleverd.
- Martine Vandeperre
Dinsdag besteld en donderdag al geleverd. Heel verzorgd verpakt.
- Dhr. Martin Palmen
het pakketje kwam precies op de vroegste tijd aan de deur , het bestellen ging ook vrij makkelijk Houwden zo die service !!