Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2022 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
JP's Tuningshop heeft 543 5 ster reviews 543
JP's Tuningshop heeft 150 4 ster reviews 150
JP's Tuningshop heeft 9 3 ster reviews 9
JP's Tuningshop heeft 3 2 ster reviews 3
JP's Tuningshop heeft 19 1 ster reviews 19

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Björn

    Product besteld en betaald. Voor 15:00 uur besteld, zelfde dag verzonden Had ik de reviews maar gelezen wat ook hier niks ontvangen. Bellen, mailen, er wordt niet op gereageerd. Hopelijk verdwijnt dit bedrijf snel van het toneel. Dit soort oplichters horen niet te bestaan.

  2. Danny

    Product besteld via de webshop, geen bevestigingsmail gekregen. Bedrijf is uitgestorven en niet bereikbaar voor status-update. GEEN AANRADER!!!! Geld weg en geen product.

  3. Hoe zou je JP's Tuningshop beoordelen?

  4. Tom

    Na 3 weken nog steeds niks binnen terwijl alles op voorraad was. Dus bagger leverings tijd en er word niet gereageerd op mijn mail! Al met al super slecht!!!

  5. Bosscha

    Helaas een slechte ervaring, telefoon wordt niet opgenomen en emails worden niet beantwoord, daarnaast wordt ook het bestelde en betaalde artikel niet geleverd.

  6. Roy

    Geen enkel contact mogelijk met dit bedrijf. Tegen de 10 keer gebeld in de afgelopen week, maar nog geen een keer iemand aan de lijn gehad. Voicemail ingesproken. Geen reactie. Mail gestuurd. Geen reactie. Ongelooflijk onprofessioneel om te beloven dat pakketten voor 1500 uur besteld, snel verzonden worden en vervolgens een klant laten zitten en niet bereikbaar zijn... heb mijn pakket nog steeds niet. 17 mei besteld. 25 mei eind van de dag nog steeds helemaal geen teken van leven vanuit dit bedrijf. Als ik de bijdehante reacties op ontevreden klanten hieronder lees, schrik ik ook echt van de klant(on)vriendelijkheid... Mochten jullie mijn bericht hier wel lezen: ik wil graag contact met jullie over mijn bestelling! Order nummer:

  7. YS

    KOOP HIER NIET! Na anderhalve maand eindelijk mijn product ontvangen waar een geschil middels webwinkelkeur voor nodig was. Mail wordt niet op gereageerd. Telefoons wordt weg geduwd of gewoon niet opgepakt. 2x iemand aan de lijn gekregen, die je van alles wijsmaakt. Eerste keer was het product vanuit de leverancier onderweg en zou ik het na 1 week thuis hebben. Niks ontvangen... 2e keer zou het product in het magazijn liggen zou dit nagekeken worden er zou ik dezelfde dag teruggebeld worden. Nooit iets gehoord. Uiteindelijk een geschil gestart, toen werd ik gebeld (1 dag voor het geschil vanuit webwinkelkeur opgepakt zou gaan worden) en was het in een paar dagen opgelost... Dat had ook meteen geregeld kunnen zijn. dus nogmaals KOOP NIET BIJ DEZE WINKEL WANT DE SERVICE IS RAMPZALIG