Producten worden aangegeven als zijnde op voorraad. Vervolgens is de helft van de producten niet op voorraad. Er wordt niks verzonden tot de bestelling compleet is. Na een paar keer aandringen wordt dan de helft toch verstuurd. Daarmee blijft de rest van de order nist staan. En KAN onder geen enkel beding nageleverd worden. Wel wordt er 10 euro verzendkosten in rekening gebracht. Omdat jullie je niet de beloofde voorraad hebben. Moet ik extra betalen en krijg de helft van de besteldr producten niet. En we zijn inmiddels 3 weken na de bestelling. Super super superslechte webwinkel
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2013
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Michel
- Bart Kapitein Esselman
Duurt echt veel te lang we leven in 2026. Daar komt bij dat mijn collega het ook heeft besteld maar dan later en die heeft het al.
Hoe zou je Bootschappen Watersport beoordelen?
- Pieter van Boom
De service is prima! Maar het is een instinker dat de website vermeld ‘leverbaar’ en dat de spullen dan niet op voorraad zijn en je ( in mijn geval) een maand moet wachten.
- M vd Sanden
Slechte rebating
- DD Van Dongen
Prima service
- Ronald van Kessel
Soms rekening houden met latere levering. Er wordt geen deelzending gefaan. Wat helaas niet zichtbaar is tijdens bestelling.