Ik had een cadeau besteld voor een vriendin en ik kreeg foto's toegestuurd hoe mooi het cadeautje ingepakt was en er zat een mooi kaartje met witte veer bij. Wat een bijzondere manier van doen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jolanda Broeders
- kristien Vanoudendycke
Geweldige service , goede communicatie sinds aankoop tem levering, liefdevol verpakt, je voelt daardoor de waardering voor je aankoop en dat geeft een goed gevoel en de kerstengel is gewoon prachtig zoals afgebeeld op de website.
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Hannah Van Seters
Met zorg en aandacht behandeld.
- Wil Katinas
Alles was met liefde ingepakt! De producten die ik heb besteld waren van mooie kwaliteit, met een beeldig veren-kaartje er bij en tot slot een klein cadeautje. Echt een verrassing, dus…..dank je wel. Zeker tot opnieuw!
- Korina Izeboud
Super service, meedenkend en snelle levering
- Karin De Wijs
Snel en netjes geleverd