erg pettige afhandeling.denken met je mee.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- mevrouw Wolthuis
- Marian Horsten
Goede service
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Gemma Heynen
Mooie producten tegen een goede prijs, heel goede service, stevig ingepakt produkt, snelle verzending. Ik werd persoonlijk door eigenaresse Paula benaderd toen zij bemerkte dat er iets fout was gegaan tijdens het bestelproces. Ze maakte het meteen in orde! Bij bestelling zaten ook nog twee kleine kadootjes, die ik ontzettend leuk vond. Ik kan deze firma zeer aanbevelen!! 👌👌👌
- Mary Ann van Vuuren
Ik wist wat ik besteld had, maar het uitpakken was zo bijzonder. Zo mooi en netjes verzorgd. Ik kreeg echt het gevoel dat ik er als klant toe doe. Het was een heerlijke verrassing . Dank jullie wel !
- Sander Hartveld
Mooie producten, snel geleverd en goed verpakt.
- Kitty Voncken
Alles goed geregeld