Snelle en goede levering
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- R de Haan-de Jong
- Britta Van Haren
Fijne webshop en bij verzending een leuk presentje.
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Tinie Middelbos
de website is duidelijk en de producten goed omschreven. Verzending is snel en zorgvuldig. En ....de leuke attentie die bij geleverd word maakt van je eigen bestelling een cadeautje.
- Mariska Merk
Ik al meerdere producten via deze site besteld. Ook als kadootje verzonden naar vriendinnen omdat in corona tijd er soms een hart onder de riem gestoken moet worden. De pakketjes zijn Altijd netjes verpakt en ook een leuk presentje erbij. Heel tevreden!
- sophie Dijkstra
prima omschrijving en fotos, goed contact en snelle zending!
- Evy Van Asch
Goede prijs/kwaliteit, snelle levering en mooi ingepakt.