Snel geleverd
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annemieke van Balen
- Michael Knulst
Ontzettend klantvriendelijk, denken goed mee met de klant, ze pakken de cadeautjes heel mooi en met zorg in. Absolute aanrader.
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Corina Van Ingen
Mooi product en keurig verpakt verzonden.
- Hester Stehouwer
Wow wat een service, persoonlijk berichtje en kwaliteit. Echt een aanrader!!
- Liesbeth van der Sanden
Super aardig en enorm klantvriendelijk! Goed contact!
- Frits Winkelmolen
Fijne persoonlijke service.Doen wat ze zeggen!!!Chapeau!👍👍