Snelle levering, leuk ingepakt en lief persoonlijk berichtje bijgesloten.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lilyan Wolsink
- Sandra
Mijn bestelling was snel binnen en er zat een leuk kaartje bij. Leuke spulletjes!!
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Majorie De Putter
Prachtige geschenken en snel bezorgd 👍🏻
- Sanne
Snel geleverd, super netjes en zorgvuldig verpakt. Erg blij met mijn bestelling!
- Margit Flipsen
Goede bezorging, mooie producten & duidelijke beschrijving van bezorging en updates.
- Patricia Nagtegaal
Erg goede service en iets leuks gekocht voor een leuke prijs.