Gewoon tevreden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Conny van der Heijden
- Richard van Dijk
Ik ben vol lof. Bij vragen wordt je snel en vriendelijk geholpen. Mooie en duidelijke webshop. En de artikelen worden snel en goed verpakt verzonden. Ik kreeg bij mijn bestelling ook nog een verrassing. In 1 woord uitstekend!!
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Marieke Boer
Zeer tevreden! Snel in huis en mooi product ontvangen. ♡
- PJH Kok
Correcte snelle levering
- Winanda de Bruine
Fijne webwinkel. Geschepte verwachtingen via de website worden ook zo uitgevoerd.
- Debby Aantjes
Ik ben gewoon dik tevreden! Mijn bestelling was netjes ingepakt en op tijd bezorgd. Ook het geschreven kaartje voor bij het cadeau was netjes verzorgd.