Snelle levering en netjes verpakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sander Van Alfen
- Karin Batenburg
Ons geluksbuideltje voor op reis zou bij n vriendin afgeleverd worden. De bewuste vriendin dacht dat t niet was aangekomen en zodra ik daarover mailde werd er direct voorgesteld om kostenloos een nieuwe op te sturen zodat we toch op tijd ons buideltje reisgeluk aan onze dochter mee konden geven die voor n half jaar in Azië rond gaat reizen. Ontzettend vriendelijke en persoonlijke behandeling dus! Inmiddels is dochter mét haar Christoffel sleutelhanger en Christoffelmuntje etc veilig aangekomen in Thailand. Dank voor de goede zorg nogmaals!
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- christel kloet
Heel tevrede netjes in huis op tijd
- Mirjam Caminada
Alles ok, alleen jammer dat alleen via Post.Nl wordt verzonden, terwijl dit via UPS of DPD bijna de helft goedkoper kan. Service en klantvriendelijkheid prima in orde.
- Virginie van Kempen
Keurig netjes en mooi verpakt en op tijd geleverd. Met zorg en aandacht gedaan dat kun je zien!
- Monique VINK
Super mooi afgewerkt en viel bij mijn oma goed in de smaak.