Heel tevreden, bestelling goed ontvangen en nog een klein wenskaartje erbij
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ch De Zutter
- Evelien van Wijngaarden
Snel geleverd. Helaas wat schade aan de zoutsteenwaxinelichthouder maar dat is snel en netjes opgelost!
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Lienne Plantz
Snelle levering. Netjes verpakt. Mooie producten
- Karla Peeters
Mooi en degelijk product. Snelle levering... Een aanrader !
- Elisabeth van de Voort
Voldoet aan verwachtingen
- Irma Paans
Mooie producten. Snelle levering.