Twee producten besteld, snel geleverd, goed verpakt, meer dan tevreden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ron
- Rinse Janse
snelle levering; leuke presentjes
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Laura
Heel tevreden. Woensdagavond besteld, vrijdagochtend vroeg in huis. Beeldjes zijn door de ontvangers erg goed ontvangen.
- Marja Beuken
Ik was erg verrast , je kon kiezen uit 4 verschillende inpakpapiertjes. Nog nooit meegemaakt. Dan dat persoonlijke kaartje. En ook nog zo mooi ingepakt. Geweldig om dit zo mooi verpakt cadeau te geven. Echt complimenten voor al deze keuzes. Bedankt
- MAC Meulen
Ik ben heel tevreden over mijn bestelling. De zorgen poppetjes zien er lief uit. Mooi gemaakt en leuk aangeboden. Ik ga ze uitdelen op mijn afscheidsfeest aan mijn collega's waar ik 11 jaar met veel plezier heb gewerkt als wijk verpleging . Vriendelijke groet. Maria
- M. Reitsma
Ik ben heel tevreden over mijn bestelling. De levering was echt binnen 24u. Bovendien was het goed verpakt en in leuk cadeaupapier. Een fijne afwerking en leuke cadeau's.