Ik ben tevreden over deze website: Een ruim assortiment, betaalbaar en een snelle levering. Het enige minpuntje vind ik, dat ik al na drie dagen een mail ontvang om mijn product te beoordelen. Geef me de tijd!!!!!!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Yolanda van Honk
- Felix De Koning
SUPPER mooi verpakt veel aandacht aan besteed Een aanrader
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Fred Bos
Super snelle levering. Goed ingepakt en in een mooi zakje! Een tevreden klant!
- Angelique -bubberman
Prijs kwaliteit verhouding viel enorm tegen
- J. Snels
Goed, helemaal tevreden !
- M Van der Velde
Snelle bezorging en goed verpakt.