Voor 12 uur besteld en zoals beloofd de volgende dag in huis! En dan ook nog zooooo mooi verpakt en een superlief cadeautje erbij. Top!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Brigitte Freyer
- linda de Bruin
mooie spulletjes ga ik zeker meer kopen
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- henriette murk
Goed gereg er lid en heel erg op tijd
- Jolanda Beek
Goed ingepakt snel bij u thuis kortom alles is netjes
- Sawa Visschedijk
Geweldig dat het als cadeau verzonden wordt! Degene naar wie ik het gestuurd hebt, was erg verrast! Heel leuk!
- Ciel Thuis
correcte behandeling