Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
EFORYOU heeft 1987 5 ster reviews 1987
EFORYOU heeft 963 4 ster reviews 963
EFORYOU heeft 156 3 ster reviews 156
EFORYOU heeft 85 2 ster reviews 85
EFORYOU heeft 310 1 ster reviews 310
EFORYOU heeft 1 0 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Piet Koenes

    De ene dag besteld de volgende dag in huis

  2. Emile de Kimpe

    Prima en snelle levering, tegen in mooie prijs

  3. Hoe zou je EFORYOU beoordelen?

  4. Reki Rigter

    De bestelling kwam 4 dagen te laat dan belooft. Daarom geef ik hem 3 Sterren. Maar de prijs/kwaliteit is goed!!

  5. Wouter Swildens

    Snel en in orde geleverd.

  6. willem van kruijsbergen

    zoals het hoort

  7. Jesse van Bommel

    Voor het eerst nep kabels besteld omdat het me wel handig leek om kabels van 3 meter lang te hebben en ze waren ook wel heel erg goedkoop. Na deze kabels binnen te hebben gekregen bleek dat ze het niet deden op mijn iPhone, de iPhone van mijn vrouw en de iPad van mijn zoon. Deze accessoires werden niet ondersteund was de melding. Een behoorlijke teleurstelling natuurlijk. De spreekwoordelijke kat in de zal gekocht. Soms als iets te mooi om waar te zijn lijkt is het ook te mooi om waard te zijn denk je dan. Ik had de kabels online besteld omdat je geen moeite wilt doen om naar een winkel te gaan. Ik had daarom ook geen behoefte om de kabels terug te sturen om mijn geld terug te vragen. Zo duur waren ze nou ook weer niet. Ik nam mijn verlies en bestelde weer de echte duurdere kabels bij Apple zelf. Ik heb nog getwijfeld of ik de was aan de kabels om wou gaan hangen want wat moest ik anders met niet werkende kabels. Ik heb ze maar weggegooid. Toen mij daarna meerdere keren verzocht werd om een beoordeling te geven heb ik de enige beoordeling mogelijk gegeven en dat is 1 ster. Wat zou je anders moeten geven voor het leveren van defecte goederen. Dit is bij de verkoper in het verkeerde keelgat geschoten. Mij werd op niet vriendelijke wijze verzocht mijn beoordeling te veranderen. Dit is wat ik dan nu ook gedaan hebt. Mij werd verweten met modder te gooien en ik zou onredelijk zijn. Dit alles terwijl zij niet werkende kabels verkopen. Ik heb ze vriendelijk geprobeerd uit te leggen dat de kabels weggegooid zijn en dan ik geen behoefte had om moeite te moeten doen om kabels te retourneren. Toen mij meerdere keren op steeds onvriendelijkere toon verzocht werd mijn beoordeling te veranderen stelde ik voor dat ze dan het aankoop bedrag kunnen retourneren of wel goed werkende kabels op te sturen kwam hier gaan gehoor aan. Ik ben dan ook zeer ontevreden met de manier waarop ik behandeld ben. Ik schrijf deze review dan ook omdat ze mij hebben gevraagd mijn beoordeling te wijzigen. Bij deze heb ik dat een uitgebreidere uiteenzetting van mijn ervaring met dit bedrijf gedeeld.

    Reageer