Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2025 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
EA-Sigaret heeft 2271 5 ster reviews 2271
EA-Sigaret heeft 647 4 ster reviews 647
EA-Sigaret heeft 103 3 ster reviews 103
EA-Sigaret heeft 52 2 ster reviews 52
EA-Sigaret heeft 85 1 ster reviews 85

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. alex

    Goede Producten Maar betreurende klantenservice vooral wanneer problemen voordoen met gekochte producten.

    Reageer
  2. Mustafa A.

    Nou ben ik absoluut niet de type die overal m'n ervaringen wil delen, maar ditmaal voel ik mij werkelijk waar verplicht dit toch te doen. Ik heb 10 jaar lang gerookt en hield meer van de rook zelf dan van de sigaret. Heb veel informatie opgezocht en raakte zeer geïnteresseerd in dampen. Ondertussen ben ik wel ongeveer 250 euro lichter en een jaar verder, maar sinds mijn e-sigaret binnen is gekomen mocht van mij elke andere sigaret het huis uit! Heb mods/clearomizers/drippers/liquids/accessoires bij EA-sigaret besteld en ben nog altijd een zeer tevreden vaste klant! Het is mij tweemaal voorgekomen dat er een kleine fout in mijn bestelling was, heb hier netjes over gebeld en werd zeer warm ontvangen! Ik werd zéér vriendelijk geholpen, ik kreeg hun excuses aangeboden én zij namen het initiatief om te compenseren met een 10 ml flesje e-liquid naar keus! Alles werd altijd, zoals beloofd, de volgende dag geleverd en tot zover werkt elk van mijn dampbezittingen nog perfect! Het is te merken dat mevrouw (aan de telefoon) een hele boel weet over het dampen en dat is zeker gerustellend als je daar je geld in wilt stoppen! Maar wat EA-sigaret het hem nou echt doet is Erwin! Niet alleen weet hij alles wat ik maar kan vragen (en ik ben erg nieuwsgierig), hij heeft zijn hart in dit werk. Elke maal dat ik heb gebeld met een aantal vragen kon hij mij een simpele, korte antwoord geven. Maar nee, hij nam zijn tijd om mijn nieuwsgierigheid ruim te verzadigen én kon op basis van mijn wensen mij accuraat advies geven. Tenslotte, bij EA-sigaret nemen zij hun nieuwsbrief serieus. Al mag een ander er niet persé zo over denken, maar als ik iets koop dan wil ik ook zeker weten dat de aanbieder weet wat er speelt en dat is hier zeker het geval! Ik geef jullie slechts een 5/5, want had meer gekund dan had ik dat gedaan. Keep up the good work! MVG, Een tevreden vaste klant :)

  3. Hoe zou je EA-Sigaret beoordelen?

  4. Carola van Meenen

    Ik ben super tevreden. Ik had een istick clone gekocht in maart 2015. Na een aantal maanden wilde deze niet meer opladen. Opgestuurd en kon niet meer gerepareerd worden. Heb gevraagd of ik met bijbetaling de vapor storm mocht ontvangen. Dat mocht en alles was binnen 3 dagen geregeld. De vapor storm was al verzonden voordat mijn betaling binnen was. Echt super service en heel erg klantvriendelijk.

  5. Guus van Deurzen

    Beste EA,…………….. Wat is de eVic VT een supergaaf ding!!! Ik heb de iclaer 30S erop gezet (gisteren), en instellingen gezocht (lees volledig getest). Nu zit ik op 10,3 watt en 190 graden. Total geen verbranding en het lijkt erop dat de coils langer mee zullen gaan. Geen itaste gebruikt (mijn dagelijks gebruikte bat) en de eVic is nu nog steeds bijna halfvol (na een dag en zonder opladen, bovendien intensief gebruik). De meegeleverde clearomizer is niet je van het (mijn mening). Wat wel opvalt is als je hem een tijdje laat liggen dat de eerste hijs best wel “hard” is (meer watt?) Maar dat neemt niet weg dat dit een absolute topper is. Ik vond dat ik jullie daarin wel wat respons mocht geven. Guus

  6. Ex-roker

    Na 16 jaar gerookt te hebben ben ik inmiddels 4 maanden rookvrij, ik heb een geweldige e-sigaret aangeraden gekregen, en deze heeft mij al die tijd van het roken af kunnen houden. Ik begon op 18 mg nicotine en nu zit ik op 12 mg. Super website en goeie adviezen!!

  7. jeannine cauwenbergh

    Al enkele keren een bestelling geplaatst en gekregen. Prima service, vriendelijke mensen en prima producten. Ik woon in Belgie en heb steeds na 2 dagen mijn pakje netjes in de postbus. Super !