Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
HorecaGrootkeukenShop.nl heeft 1014 5 ster reviews 1014
HorecaGrootkeukenShop.nl heeft 558 4 ster reviews 558
HorecaGrootkeukenShop.nl heeft 70 3 ster reviews 70
HorecaGrootkeukenShop.nl heeft 29 2 ster reviews 29
HorecaGrootkeukenShop.nl heeft 48 1 ster reviews 48

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. A. van der Ploeg

    Levering via de transporteur was afgesproken voor de maandag na de zomervakantie. Op de desbetreffende dag geen zending of melding. Transporteur gebeld, geeft aan dat in opdracht van de opdrachtgever de zending terug gestuurd is.. Terwijl de bestelling al weken daarvoor betaald was.

    Reageer
  2. William

    Met het warme weer moest natuurlijk de koelvirtrine kapot gaan. Aangezien we snel een nieuwe nodig hadden even gebeld naar de werkelijke levertijd van de Bartscher minikoelvitrines. Gelukkig snappen ze de stress in de horeca en razendsnel stonden onze drankjes weer te koelen in de nieuwe koelvitrine. Top!

  3. Hoe zou je HorecaGrootkeukenShop.nl beoordelen?

  4. J. de Groot

    Prettig contact en goede informatie gekregen voordat ik het product op de webshop bestelde. Ik heb de Unox combisteamer gekocht en we zijn er zeer tevreden over.

  5. Vanessa de Jong

    Fijn geholpen en zeer snelle levering!

  6. Bakootjes

    Wekker was niet aanwezig. Kreeg ik netjes melding van. Vervolgens werd mijn mening gevraagd en die gaf ik. Namelijk dat het waardeloos is dat zoiets simpels zo lang moet duren. Belachelijk. Zet het dan als 'niet leverbaar' op de site. Vervolgens een boos mailtje van Horecashop als dat ik ze zou willen beschadigen. Nog belachelijker. Wat zou ik daarmee willen bereiken dan? Ik spreek gewoon mijn ongenoegen uit. Mag blijkbaar ook al niet meer. Je mag alleen goed nieuws brengen als positivo anders krijg je hatemail. Vervolgens reactie toch maar verwijderd en de 18e en verdere berichtgeving afgewacht. Niets van dat. Helemaal nada zip nul komma niks niente noppes niet. Horecashop bewaakt het dus niet goed. Ik blijf ze een dikke onvoldoende geven. Niet omdat ik ze wil beschadigen maar omdat ze aan waardeloze aftersales doen.

  7. Sander

    Goed advies en volgens afspraak geleverd. Wij zijn blij met onze nieuwe heteluchtoven.