PriPost B.V.

PriPost B.V.

Fullservice post- en pakketverwerking voor ondernemers en particulieren in binnen- en buitenland
9,3
86 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 78 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 75 met beschrijving

Aantal sterren

Taal

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Kees
    Review voor PriPost B.V.

    Prima oplossing om post te ontvangen in Nederland en te laten doorsturen naar het buitenland. Eenvoudige webportal en een heel goede en vriendelijke klantenservice. Een AANRADER!

    Antwoord van PriPost B.V.

    Heel erg bedankt Kees voor deze mooie beoordeling, daar zijn we heel blij mee!

  • Joris
    Review voor PriPost B.V.

    Al een tijdje op zoek naar post->scan service. Ook omdat dat door onze receptie van het kantorencomplex niet altijd even goed ging helaas.

    Vond het wel spannend aan het begin, want het is toch je post.. Ook omdat ik nog geen mensen kende die pripost gebruikte, of dat iig niet kenbaar maakten. Uiteindelijk toch geprobeerd nadat ik iemand anders blijkbaar toch pripost gebruikte. Als test had ik eerst mezelf een brief gestuurd :-)

    Superblij met de service. Altijd meteen PDFs (zoekbaar door OCR) van je post. Geen papieren rompslomp meer, en lekker als je even in het buitenland zit. Ik heb het nu ongeveer een half jaar, maar had het graag jaren eerder gehad.

    Nog niet gebruik gemaakt van pakketjes etc, maar dat komt misschien nog wel. Duidelijke portal, en genoeg opties. Aanrader!

    Antwoord van PriPost B.V.

    Super bedankt voor je uitgebreide review Joris, echt top! Het is voor ons echt heel fijn om te lezen dat je zo blij bent met de dienst. Enne... er zijn meer mensen die eerst een testbrief sturen...:-) Kan ik me ook heel goed voorstellen want inderdaad is post iets waarbij vertrouwen een hele grote rol speelt.

  • Hoe beoordeel je PriPost B.V.?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Arnold
    Review voor PriPost B.V.

    Ik zit al vele jaren bij Pripost. In eerste instantie omdat de postbus van PostNL veel te duur werd, maar ook omdat alle post meteen gescand en doorgestuurd wordt naar email! Nooit meer brieven zelf inscannen en opbergen. Maar ook nooit meer te laat post ontvangen na een lange vakantie of een zakenreis, waardoor er voorheen (soms) financiële schade ontstond. In al die jaren heb ik ervaren dat PriPost alles wat ze doen, om goede (en makkelijk uit te leggen) redenen doet. Zeer professionele diensteverlening waar ik na al die (6) jaren bijzonder blij mee ben!

    Antwoord van PriPost B.V.

    Nogmaals dank Arnold, dit is echt ontzettend leuk om te lezen. Hier doen we het voor!

  • Siska
    Review voor PriPost B.V.

    Een digitale postbus is helemaal van deze tijd en levert tijd op die je aan de opstart van je bedrijf goed kan besteden. Je ziet snel wat er aan post binnen komt en zo krijg je goed overzicht van je werk.

    Antwoord van PriPost B.V.

    Dankjewel Siska voor je mooie review, zijn we blij mee!

  • DaveC
    Review voor PriPost B.V.

    Zeer slechte service ze berekenen kosten door voor niet geleverde diensten.

    Antwoord van PriPost B.V.

    Beste David,
    In diverse mailtjes hebben we aan jou uitgelegd waar je de facturen kunt vinden waarin alle gemaakte kosten netjes staan gespecificeerd. Dus eerlijk gezegd begrijp ik niet goed wat je bedoelt met 'ze berekenen kosten door voor niet geleverde diensten' want alles wat berekend is, is ook door ons uitgevoerd. Wellicht doel je op die €1,82 die later nog aan jou doorberekend is voor het bewaren van je post? Ik weet dat je het daar niet mee eens was, maar wij hebben jouw post nu eenmaal langer dan 30 dagen moeten bewaren. Wij gaan heel serieus om met post en kunnen deze niet zomaar weggooien. Het is immers jouw post en alleen jij kunt bepalen wat er met die post moet gebeuren. Dat gebeurde pas vrij laat en daar is uiteindelijk die €1,82 uit ontstaan. En zoals je weet hebben we dat bedrag aan je kwijtgescholden omdat we al die tirades van jou een beetje zat waren. Enfin, ik hoop dat het zo allemaal afgesloten is en we wensen je het beste.

  • Patrick van kinderen
    Review voor PriPost B.V.

    Beste Patrick,

    We hebben post in je Postbox ontvangen die we echter niet kunnen verwerken.
    De reden daarvoor is dat je Postbox nog niet volledig ingesteld is.
    Je kunt de instellingen aanpassen via het klantenportaal (www.priportal.eu). Kies PriPost bij het inlogscherm, dan Instellingen en Postverwerking. Zodra dat gebeurd is wordt je post verwerkt overeenkomstig je wensen.

    Mochten er vragen zijn dan hoor ik het graag.


    Hartelijke groet,

    "met alleen maar vraagtekens en losse woorden"
    afasie...https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Afasie 😡😡😡

    Antwoord van PriPost B.V.

    Beste Patrick,
    Wij hebben hier al meerdere keren email contact over gehad met je, maar je vraagt ons iets te doen (een bankpas scannen) wat wij vanuit veiligheidsoverwegingen nooit zullen doen. Bankpassen kunnen wij alleen doorsturen per post, zoals we je ook duidelijk (een stuk of 8x per email) hebben verteld. Je hebt echter een hele bijzondere manier van communiceren met alleen maar vraagtekens en losse woorden en daar kunnen wij echt niets mee. We zullen de bankpas retour afzender sturen.
    Wij nemen onze taak van postverwerking heel serieus en daarom begrijp ik werkelijk jouw beoordeling met 1 ster niet. Maar goed, iedereen heeft recht op een mening dus het zij zo.

  • Max V.
    Review voor PriPost B.V.

    PriPost moet doen wat ze communiceert, namelijk: het stopt als saldo onder nul komt. PriPost blijft gewoon verlengen en stuurt daar factuur voor.
    PriPost: "Wanneer het saldo onder de €0,- komt, zal de Postbox automatisch aan het einde van de betreffende maand beëindigd worden.". Desondanks wordt er toch verlengt en een factuur gestuurd (handmatig). Waarom biedt je prepaid aan als je gaat naheffen? Pas je communicatie aan of doe wat je communiceert.

    Antwoord van PriPost B.V.

    Beste Max,

    Vervelend om te lezen dat je dit als onprettig hebt ervaren.
    Een korte toelichting op jouw situatie:
    Het saldo van jouw depot is in de maand mei onder de €0,- gekomen en dat betekent dat wij de maand juni dan als laatste maand beschouwen. Wij hanteren namelijk altijd 1 volle kalendermaand opzegtermijn, omdat er vaak in die maand nog wel wat post binnenkomt die we dan kunnen verwerken.
    in ieder geval is de Postbox nu volledig afgesloten en ontvang je geen mails noch facturen meer.

    Hartelijke groet,
    PriPost

  • wijntuinen
    Review voor PriPost B.V.

    correct afspraken nakomen, helder communicatie & fijne assistentie bij vragen

    Antwoord van PriPost B.V.

    Bedankt voor de positieve feedback, zijn we blij mee!

  • Willem
    Review voor PriPost B.V.

    De diensten die ze aanbieden, zijn precies de diensten waarna ik opzoek was voor mijn bedrijf. De nieuwe portal werkt perfect, prijzen zijn netjes en de service is top!

    Antwoord van PriPost B.V.

    Heel erg bedankt Willem, hier zijn we blij mee!

  • Edward
    Review voor PriPost B.V.

    uitstekende prijs kwaliteit verhouding

    Antwoord van PriPost B.V.

    Heel erg bedankt Edward!

  • Laad meer