Prachtige armband! ziet er echt super mooi uit fotos zijn echt top in de stenen gezet
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- priscilla
- Ellen
Vandaag mijn armband ontvangen. Supersnelle levering en hij is nog mooier dan ik gehoopt had. Heel erg blij mee!!
Hoe zou je Gewoon! Sieraden beoordelen?
- W.p
Super snelle levering, zelfs met foto,s erby. Besteld en volgende dag al binnen. Heb, t naar ander adres laten bezorgen als cadeau. Ze was er super bly mee, vond, t heel appart, mooi aandenken omdat er foto,s by zaten van overleden dierbare
- Inge
Zeer tevreden! Ontzettend mooie armband beeld. Ook erg attent van jullie om me te wijzen op het feit dat ik er geen armband bij besteld had.
- dorothée
Ik ben erg blij met de armband en de naamschuivers, de namen van mijn 3 jongens staan er mooi op. Goede service en meedenken nadat er iets fout was gegaan bij het bestellen. Top!
- Claudia den Tuinder
Jullie armband is mijn mooiste armband in mijn sieradendoos op het moment! Ben heel erg blij met het resultaat!