Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Tegelmegashop B.V. heeft 32 5 ster reviews 32
Tegelmegashop B.V. heeft 4 4 ster reviews 4
Tegelmegashop B.V. heeft 0 3 ster reviews 0
Tegelmegashop B.V. heeft 0 2 ster reviews 0
Tegelmegashop B.V. heeft 4 1 ster reviews 4

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Marco

    Heel slecht. Ik had een spoedlevering besteld welke op een specifieke dag geleverd zou worden. Uiteindelijk werden de tegels niet geleverd. Ik ben nu al weken bezig om mijn geld terug te krijgen. Waardeloos bedrijf, besteed iets meer en koop ergens anders je tegels !

  2. Paula

    We krijgen 2 verschillende soorten tegelmatjes geleverd en bij hoog en laag wordt beweerd dat dit hoort bij een natuurproduct. Ik snap het verhaal alleen is dat hier gewoon echt niet van toepassing maar dat wordt een welles-nietes verhaal en er wordt niet verder gekeken. Krijg wel 15% korting op de volgende bestelling maar u begrijpt dat ik die niet meer bij tegelmegashop ga doen.

  3. Hoe zou je Tegelmegashop B.V. beoordelen?

  4. Hanneke

    Alles online besteld voor onze vloer in de hal. Het werd netjes thuis bezorgd op een pallet. Alles volgens afspraak en naar verwachting bedankt

  5. A Aydin

    Super tevreden. Tegels gekocht en waren gedeeltelijk stuk, de volgende werkdag werd er een nieuwe doos in de avond uren thuis afgeleverd. Super. Ik raad iedereen aan om bij tegelmegashop te kopen. Perfecte service.

  6. Oscar Diederen

    Wij zijn gaan verhuizen naar Aruba en daarvoor komen we nogal wat opstakels tegen. Tegelmegashop heeft ons op het gebied van de tegels uitstekend geholpen en met ons meegedacht. Super service en ik zou Tegelmegashop zeker aanraden! Bedankt jongens!

  7. Wendy Peters

    Slechte ervaring met tegelmegashop! Op de dag dat de tegels geleverd zouden worden, heel de dag thuisgebleven. Niets geleverd!!! Einde middag gebeld om te vragen of ze wisten of ze nog onderweg waren. Medewerker zou het nagaan en mij direct terugbellen. Niets meer van gehoord.