Een tafellamp besteld en deze kwam binnen de geplande tijd en goed verpakt aan. 👍
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Theo
- Ruth van Stee
mooie lamp met mooi licht , te kiezen uit wit, rood, groen en wisselend, snel geleverd en goed verpakt. Blij mee.
Hoe zou je Buitenbloempot.nl beoordelen?
- B van Buren
goede service
- Rolf Sissing
nette prijzen
- Yvonne Ritzen
prima afstandbediening. Doet wat het moet doen.
- Hilde
Ik heb de buitenlampen "Noria" van "New Garden" gekocht en kreeg ze niet goed opgeladen. Ik heb hierover contact opgenomen met de klantendienst en kon de lampen uiteindelijk terug sturen voor nazicht. Er werd geen probleem gevonden en ze werden aan mij teruggestuurd. Maar het probleem is er nog steeds en het lijkt alsof de batterij leegloopt. Als je ze een paar dagen laat liggen dan werken ze zelfs maar een paar uurtjes ondanks dat ze voordien volledig en correct zijn opgeladen. Doodmoe werd ik ervan. Vooral omdat ik het gevoel kreeg (van de klantendienst) dat ik een domme vrouw was die de lampen niet correct kon opladen. Het is nochtans even simpel als het opladen van al mijn andere oplaadbare toestellen. Het was vooral frusterend omdat ze voor een woonzorgcentrum waren waar ik 1 x per week kom en ik ze zelfs niet meer aan kreeg. Erg teleurstellend. Deze lampen zijn nu onbruikbaar voor het WZC en het geld ben ik kwijt omdat ik ze niet in rekening heb gebracht. Ik kan ze alleen nog zelf gebruiken met een aangesloten powerbank ....