als je in belgie woont vind ik dat je teveel verzendingskosten moet betalen voor de rest is alles goed verlopen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- rudi canoot
- Klaas van der Spoel
Hoewel een en ander nog niet goed was, de maat van de broeken was te klein, is een en ander toch goed begeleid! keurig hoor!
Hoe zou je Goedkopezwembroeken.nl beoordelen?
- van de Lubbe
Gewoon goed .
- Sonja Wigarda
Snelle levering met een leuke friesche boodschap
- Janine Bos
Verpakkingsmateriaal kon beter, maar fijn dat het brievenbus post was. Ook was de bestelling er vlot!
- Erwin Vosselman
Snelle levering