Ik vond dat de verzending goed was, alleen was de prijs vergeleken met de prijs in Amerika aanzienlijk duurder ook de verzending kostte wat meer dan verwacht. Het is dat ik het er voor over heb maar een daling in prijs kan geen kwaad. Vandaar Ok in plaats van Goed
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Noa Olsthoorn
- Marco
Snelle levering. Goed materiaal.
Hoe zou je Materiaalman.nl beoordelen?
- Patrick Claus
Prima geregeld. Artikel was niet in stock. Op zich geen probleem maar dan bij voorkeur toch een bericht met de vermoedelijke leveringsdatum
- A. Breedveld
Materiaalman, Alles wat ik besteld had supersnel en keurig geleverd, bedankt voor de snelle service. Toppie! Groetjes van Anita
- Willem Lambrechts
Snelle en goed verpakte levering
- Fritjof
Keurig afgeleverd conform afspraak. Helemaal in orde dus.