Ik kan hier kort in zijn, al een paar bestelling geplaatst bij Peekoi. Peekoi is correct, vlug en altijd goede communicatie!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- kristof (belgie)
- Kris (Belgie)
Voederautomaat besteld, maar had probleem met de betaling in Belgie. Heb gebeld met Peekoi, kreeg zeer vriendelijke behulpzame man aan de lijn. Binnen de minuut was het probleem opgelost. Had het pakje besteld na de middag en de dag erna al ontvangen, netjes ingepakt zoals het hoort. Dit is een winkel met een service die je zelden tegenkomt, niets dan lof over Peekoi. Ik kom hier zeker nog eens langs, nogmaals bedankt voor de snelle service.
Hoe zou je Peekoi beoordelen?
- marc
zoals altijd, correcte levering, prijzen en altijd klaar om u ten dienst te zijn een echte aanrader. Vrijblijvend vele jaren terug alle nodige info gekregen voor opstart koivijver. Niet opdringerig maar service ten dienste van de klant.
- M. Havenaar
Eerste keer besteld bij Peekoi. Via e-mail uitstekend op de hoogte gehouden van het bezorgproces en binnen twee werkdagen geleverd. Alle producten goed geleverd. Niets dan lof!
- H C Ham
Beste ervaring ooit! Alles uitstekend. Ik had per ongeluk een verkeerd onderdeel besteld. Het wordt zonder extra te moeten betalen gewoon extra na gezonden. Geweldige service. Zou hier 100% zeker opnieuw bestellen met deze klantenservice. Nogmaals bedankt!
- Peter Jager
Op 29 mei een voerautomaat besteld die helaas niet voorradig was, vrij snel een mail met daarin de vraag of het een probleem was een andere geleverd te krijgen van een ander merk die voor de rest geheel hetzelfde was. geen probleem en pakket supersnel ontvangen. Bij het uitpakken van de automaat bleek dat het apparaat beschadigd was. foto's gemaakt en een mail verstuurd naar Peekoi. Vrij snel reactie dat ik een andere opgestuurd zou krijgen en een link waarmee ik een label kon printen om de defecte automaat weer retour te sturen. Ik vind dat een perfecte service waar menige detailhandel een voorbeeld aan kan nemen. Hier is klant nog koning en ga jullie zeker aanbevelen bij andere koi liefhebbers.