Aprobada

Tienda adherida a ValuedShops desde el 2014


  • Seguimiento regular
  • Condiciones claras
  • Resolución de conflictos
  • Verdadero emprendedor

ValuedShops opiniones

ValuedShops
Filtrar opiniones por puntuación
Reclycar de Boer tiene 2649 5 estrellas 2649
Reclycar de Boer tiene 630 4 estrellas 630
Reclycar de Boer tiene 65 3 estrellas 65
Reclycar de Boer tiene 50 2 estrellas 50
Reclycar de Boer tiene 84 1 estrellas 84

Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.

  1. Kees Pulles

    Snelle levering en het geleverde product is zoals afgesproken in goede orde ontvangen

  2. Mido

    Mooie prijzen, goed product en top service

  3. ¿Cuál es tu valoración de Reclycar de Boer?

  4. Erhan

    Als je bedrijf zoek die klantvriendelijk, service gericht en professioneel zijn is dan moet je niet deze heren kiezen. Wel een voordeel als je via onderdelenlijn vragen stellen snelle antwoord en snelle verzenden. Maar geen extra verwachten na het aankoop want ben jij gewoon waardeloos behandeld, medewerkers met grote mond, jij hebt geen vrije keuze jij bent verplicht aan hun oplossing of geen oplossing moet je gewoon accepteren want je kan praten vertellen wat je wil maar totaal geen waardering. Dynamo besteld exact zelfde nummers als oude dynamo zit dag later binnen tot nu alles correct maar je kan zo zware dynamo niet opsturen met zwakke doos totaal niet beschermd, doos afgeleverd met helemaal afgeschuurd gevolgd plus aansluiting achter afgebroken. Gelijk gebeeld doorgegeven. Foto’s gemaild aan hun Paar uur later mailtje hebben ze een andere dynamo aangeboden nummer komt totaal niet overheen. Ik heb keurig antwoord gegeven ik wil dynamo exacte zelfde nummer als huidige als niet hebt graag mijn geld terug nee hoor verhaal meer dan dag geduurd ik zeg als geen zelfde onderdeel aanwezig is dan heb ik andere onderdeel nodig als ik niet mijn geld terug krijgen dan wil ik andere onderdeel kopen bij jullie helaas ook geen oplossing toen ben ik helemaal zat via mail doorgegeven ga ik deze ervaring delen bij sociaal media daarna de asociale meneer de Boele Jan gelijk mij gebeeld met grote mond je ben totaal niet geluisterd en je kan geen ruimte krijgen om te praten. Dus mensen mijn geld weg kapotte onderdeel ontvangen en verder zo gelaten, als jullie wil ook niet deze situatie krijgen dan mijn voorstel aan jullie zeker geen zaken doen met deze oplichters.

    Respuesta
  5. H.

    Goede service

  6. Bert-Jan

    Super geregeld voor een mooie prijs

  7. Hans

    Snelle reactie en levering en super service