Ik heb twee schermen bestelt en laten spuiten van een volkswagen bora. ik heb de onderdelen thuis gekregen en bij het openen bleek er schade op de schermen te zitten. Ik heb gebeld maar de desbetreffende persoon wilde niets voor mij betekenen, want het was transportschade en daar wilde hij niks van weten.
Aprobada
Tienda adherida a ValuedShops desde el 2014
Seguimiento regular
Condiciones claras
Resolución de conflictos
Verdadero emprendedor
ValuedShops opiniones
Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.
- P van Kammen
- Miedema
Verkeerde onderdeel geleverd, Linkervoordemper i.p.v. rechtervoordemper. Waren niet bereid verzendkosten te vergoeden, maar wilden wel de juiste nasturen. Ik kon de onjuiste retour zenden, maar moest wel voor verzendkosten opdraaien. Jammer zoiets al kan het natuurlijk een keer gebeuren zo'n vergissing.
¿Cuál es tu valoración de Reclycar de Boer?
- Ouail
Uitstekende service aanrader !
- Martin
Goede vlotte afhandeling, duidelijk prima.
- keulen
Achterbumper netjes thuis geleverd gekregen.
- JC Robben
Geeft voldoende informatie, en onderdeel is goed verpakt verzonden. Kwaliteit was top.