Snelle eerste reactie, communicatie hierna ging ook erg vlot. Betaling ging soepel en de onderdelen waren binnen 2 dagen keurig thuis. Bezorger belde mij zelfs nog even om te overleggen waar hij de materialen mocht neer leggen. Kortom top!
Aprobada
Tienda adherida a ValuedShops desde el 2014
Seguimiento regular
Condiciones claras
Resolución de conflictos
Verdadero emprendedor
ValuedShops opiniones
Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.
- Marcel
- Edwin Corstjens
Vriendelijk en behulpzaam
¿Cuál es tu valoración de Reclycar de Boer?
- de wijse auto`s
ik bestel een onderdeel. word gezegd als U meteen betaal sturen wij het op krijg een betaal link voor ideal ik betaal direct. twee dagen later nog geen onderdeel. ik ga bellen, word verteld is een nieuw onderdeel duurt een dag langer. daarna was onderdeel er nog niet, ik bel weer. toen werd gezegd we verzenden hem nu. bleek dat ze zelf dat onderdeel ook niet op voorraard hadden. ik vind dat er gezegd had moeten worden dat er levertijd op zit en niet meeteen betalen en dan pas onderdeel gaan bestellen.
- Jurriaan Labes
Product netjes verpakt, snel geleverd en een goede kwaliteit!
- Arend Tuinman
Het onderdeel is netjes op tijd en correct volgens afspraak afgeleverd.
- Autobedrijf Schalkwijk
Onderdelen via de onderdelen lijn aangevraagd door de Boer netjes op gereageerd betaald en netjes en snel de onderdelen binnen en de juiste en van goede kwaliteit. top mensen