Ik heb autozetels besteld en de zetels hingen vol met olie , +zetels waren beschadigd , zeer onprofessioneel !!!
Aprobada
Tienda adherida a ValuedShops desde el 2014
Seguimiento regular
Condiciones claras
Resolución de conflictos
Verdadero emprendedor
ValuedShops opiniones
Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.
- David
- Alex
Goed joh..
¿Cuál es tu valoración de Reclycar de Boer?
- A Westerduin
Binnen een half uurtje werd ik al gebeld dat men het product wat ik zocht op voorraad had. Perfecte prijs, met anderhalf jaar garantie en inclusief verzendkosten. Alles heel duidelijk en helder en dan ook nog eens nieuw. Tevens werd ik erg vriendelijk en netjes geholpen en na betaling het artikel snel in huis
- H. Pauel
Een goed product voor een goede prijs. Prima te betalen via Ideal. Alls goed verpakt en snel geleverd,
- John Jansen
Vlotte levering, zeer correct aan de telefoon, volgende keer weer de eerste die ik probeer
- Haemers
Goede service en levering.