ik weet Wat ik moet zeggen Ik Heb kleine onderdelen voor de auto besteld en het bedrijf heeft hij wel gestuurd Alleen helaas verkeer adres Ik heb Hem terug gebeld Om goede adres doorgeven maar krijg krijg ik het gevoel het interesseert en niet en hij neemt niet de tijd om naar mij luisteren in ieder geval ik moet wachten tot hij Weer. Da onderdelen terugsturen dan kan ik hem pas beoordelen dus afwachten . Inmiddels heb ik het onderdeel gekregen en dat was netjes maar normaal die onderdeel is set van 2 stuks mijn ervaring groetjes
Aprobada
Tienda adherida a ValuedShops desde el 2014
Seguimiento regular
Condiciones claras
Resolución de conflictos
Verdadero emprendedor
ValuedShops opiniones
Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.
- a khodairy
- bart
goede omschrijving aangeboden product met snelle en juiste levering volgens aanbod
¿Cuál es tu valoración de Reclycar de Boer?
- T.S.Fer
Snelle levering voor een hele nette prijs. Top!
- Trabihans
Snelle en goede levering
- Isenia
Onderdeel pas niet en de viering in de gordel ware veroest dus 65 euro weg gegooi
- Handelsonderneming Evenaar
Tevreden