Vooral prima service. Een telefoontje om te melden dat het sappie van 40 cm niet meteen beschikbaar was met de belofte om het zgm na te sturen prima service
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Paul v d Horst
- Imre Florijn
Prima snelle levering. Bestelproces prima!
Hoe zou je devakhandel beoordelen?
- Co Terwal
Super goed contact gehad, alles prima geregeld! TOP!
- Sven Dhooghe
Top producten aan mooie prijzen
- Wilma Aaldering
Snelle afhandeling. Zo dag besteld en dinsdag in huis.
- Stephan
Goede kwaliteit, snelle levering