Uitstekende service en communicatie, vlot geleverd en perfect verpakt. Het énige minpuntje is dat de levering via PostNL enkel op het huisadres kan en niet in een PostNL-punt. Wij waren niet thuis bij de levering en zijn vooralsnog naar het pick-up point moeten rijden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Michel Vanhove
- Rick Sanders
Prima service en artikel.
Hoe zou je devakhandel beoordelen?
- Saskia Willemsen
Snelle levering, goede communicatie over wat de status van de bestelling was. Netjes en duurzaam verpakt in karton en papier. Kortom, herl tevreden.
- J Kivits
Goede service en snelle levering
- Arjan
Snelle levering, goede prijzen en duidelijke website.
- Sabine Veen
Snelle en goede verpakking en levering