Geachte, helaas heb ik het pakketje niet ontvangen ,ook al verklaart post.nl dat het pakje afgeleverd werd? Op het afleveradres is steeds iemand achter de desk die de pakketjes persoonlijk aanneemt. Waar is het fout gelopen? Hoe,lossen we dit verder op aub? Mvg Kristof van Belle
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Pakketje niet gekregen
- S. B
Het product werkt niet. Na 1 keer aansluiten viel de verbinding opeens weg en het apparaat kon daarna niet meer verbinden. Ook gek dat je een Chinese app moest installeren om het apparaat te kunnen gebruiken. Niet een app die je kunt vertrouwen. Slechte kwaliteit product. Niet aan te raden.
Hoe zou je Spyshop4u beoordelen?
- Frank
Camera is gebruiksonvriendelijk. Heb teruggestuurd. :-(
- Nemo
Goed artikel en snel geleverd.
- Wiebe
Snel geleverd. Produkt voldoet aan alle verwachtingen.
- Abby
De recorder had opnames in het geheugen van anderen en was naar mijn mening gebruikt en niet nieuw.Daarnaast is de beloofde “link” na de bestelling met de handleiding nooit verstuurd.