Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
www.hoesjesweb.nl heeft 31 5 ster reviews 31
www.hoesjesweb.nl heeft 6 4 ster reviews 6
www.hoesjesweb.nl heeft 0 3 ster reviews 0
www.hoesjesweb.nl heeft 0 2 ster reviews 0
www.hoesjesweb.nl heeft 6 1 ster reviews 6

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Thijs van de Graaf

    Ik ben zeer tevreden over deze web shop, na een bestelling via Bol.com een motorhoes thuis gekregen. Deze hoes bleek te klein te zijn voor mijn motor, kon hem direct ruilen, nadat Bol.com contact had gehad met de webshop. Na retour sturen van de te kleine hoes, een grotere maat besteld, deze ligt nu over de motor. Ik blij, de motor blij, Hoesjesweb.nl raad ik eenieder aan.

  2. YVG Zuidelijke Mijnstreek

    Ik ben erg tevreden. Toevallig om een andere reden informeerde ik bij het bedrijf en had als extra informatie mijn winkelwagentje inhoud meegestuurd. De medewerker attendeerde mij direct op dat een combivoordeel van hoesjes die was aanbevolen helemaal niet zou passen. Niet alleen over de snelheid van de reactie op miijn email, in mijn ervaring luttele minuten. Als ook de eerste bedrijf/instantie die een email die ik verstuur volledig leest en niet alleen globaal de inhoud scant. Waardoor dus door de extra oplettentheid mij een teleustelling is bespaart terwijl ze zelf een verkoop mislopen. Ik had al met tussen posen via bol.com goede ervaringen. Ze leveren snel. Hoesje (s) in mijn ervaring over 3 verschillende bestelling(bij de allereerste bestelling,de postnl wat fictief verwarrend traag, doordat postnl 2soorten postrondes loopt,ik had hen al gecontacteerd en toen was mijn hoesje al gearriveerd, hun intentie toen was onmiddelijk zonder postonderzoek al een vervangde bestelling te versturen) in verschillende de jaren, altijd de volgende dag in huis. Precies zoals ik wens met brievenbus post. In dit geval ben ik tevens zeer tevreden met hun stylus gadget, toevallig eerder ipad bestelling niet had gekregen maar nu als nog wel krijg. "voor " goede prijskwaliteit verhouding perfect hoesje,siliconen, verbazing wekend goed passen iphoneSE and Iphone 8 zodat je mag aannemen bij een lichte valpartij de telefoon niet erg beschadigd. Dat voor die prijs kwaliteit verhouding, uitmuntend, Premium merk hoesjes langskomen die halen vaak de 2 jaar niet eens. Voor de telefoons, de ipad hoes, als hoes perfect, lichte inkeping and ipadpro12.9 is de functie,kijkstandaard erg gevoelig om de balans te vinden dat ie niet als nog plat omvalt. Daar kan weer hoesjesweb niks aan doen, is mijn mening. Samenvatten. Prijs-kwaliteit zeer ,tevreden, als op voorraad krijg je vaak een klein presentje bij je order en ,over verschillende jaren is de klantservice razend snel en zeer deskundig,proactief, attent en beleefd. Zeer snelle levering, past, perfect met brievenbus post,iets wat ik altijd erg waardeer. Nee ik heb geen aandelen bij deze Fa, ik stond verbaasd service die je niet meer vaak meemaakt tegenwoordig.

  3. Hoe zou je www.hoesjesweb.nl beoordelen?

  4. Groinwood

    Bestel je via Bol.com een tablethouder voor in de auto van €19,95. Sturen ze je zonder overleg of bericht een ander type tablethouder die op bol.com (weliswaar van een andere leverancier) €4,- goedkoper is. Volgende keer voordat je zomaar een ander product op gaat sturen contact opnemen met de klant zou netjes zijn.

  5. Marie Jose

    Fijn product, medewerkers van hoesjesweb denken mee. In eerste instantie verkeerd hoesje besteld voor iPad 3. Meteen mail van hoesjesweb reactie en hulp om uiteindelijk het goede hoesje te bestellen.

  6. Grooteman

    Zaterdag avond besteld, Dinsdag in huis! Voordeel was dat ik eerst bij de kraam in Hoorn was geweest, de man wist goed te vertellen waar ik op moest letten! De hoes past perfect! Zeer tevreden!

  7. Gino Krul

    Hoesje bestelt voor i Phone 6s plus, maar niet opgelet. ik had voor een gewone iphone 6 besteld. Gebeld en werd goed te woord gestaan, teruggestuurd en toen die bij hun binnen was werd gelijk het hoesje voor de 6 plus gestuurd. Top service, bedankt.