ja de franse hangoren zijn nogal kieskeurig enkel de weegbree en het johannesbrood lusten ze helaas, jammer dat er nog geen ervaringen bij stonden heb ik nu wel gedaan,verder is er niks mis met de bestelling en de webwinkel
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- mar
- sylvie
Prima ervaring, Snelle levering en regelmatig een status update.
Hoe zou je D-tails beoordelen?
- Marjon
Prima, snelle levering en het blijkt ook (zoals ik wilde) de nieuwste uitvoering van het orbiloc lampje te zijn. De rekening snap ik niet 100% maar het totaal (inclusief verzendkosten) klopt geloof ik wel.
- Carla
Goede correcte snelle levering. Alleen zijn de producten die ik heb gekocht niet goedkoper dan in de winkel. Dat verwacht je wel als je online besteld
- JL Narvaez
Bestelde artikelen werden geleverd, echter wederom door DHL, op een geheel verkeerde adres. Het was dat de bewoners na openen van doos erachter kwamen, dat het niet van hun was. En zo vriendelijk waren om dit naar juiste straat te brengen.
- Patrick
Goed gedaan en goedkoopste prijs voor ifetch. Ik zou zeker weer bestellen online. Gr Patrick uit Heemstede