Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Uwantisell heeft 18291 5 ster reviews 18291
Uwantisell heeft 4722 4 ster reviews 4722
Uwantisell heeft 1184 3 ster reviews 1184
Uwantisell heeft 878 2 ster reviews 878
Uwantisell heeft 1601 1 ster reviews 1601

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Naomi

    Vrijdag besteld, zaterdag pakje ontvangen! Mijn complimenten aan Uwantisell!

  2. Naomi Van Brussel

    Super!!!

  3. Hoe zou je Uwantisell beoordelen?

  4. Rachel

    Ik wil graag mijn ervaring met Uwantisell.com delen, zodat anderen niet in dezelfde val trappen. Ik had een jurk besteld voor €48,95, maar toen deze eindelijk binnenkwam, was ik zwaar teleurgesteld. De kwaliteit was echt ondermaats, absoluut niet in verhouding tot de prijs. De stof voelde goedkoop aan en de afwerking was slecht. Het was duidelijk dat deze jurk de bijna vijftig euro echt niet waard was. Ik besloot de jurk meteen terug te sturen. En daar begon de ellende. Toen de jurk terug was bij hen, kreeg ik ineens te horen dat dit "niet hun jurk" zou zijn. Ik kon mijn ogen niet geloven! Hoe kun je als klant bewijzen dat je het juiste item hebt teruggestuurd? Dit voelt gewoon als een ordinaire manier om te voorkomen dat ze je geld teruggeven. Kortom: Pas goed op met bestellen bij Uwantisell.com! Ik heb het gevoel dat ik opgelicht ben en krijg mijn geld niet terug. Ze nemen hun verantwoordelijkheid niet en schuiven de schuld op de klant. Dit is absoluut niet hoe een betrouwbaar bedrijf zou moeten omgaan met klanten. Ik raad iedereen af om hier te bestellen. Je bent gewaarschuwd!

  5. Maud Van Hal

    2 keer hetzelfde rokje besteld maar dan de andere een maat groter omdat de ene niet paste hopend dat ie optijd zou zijn voor mijn festival kreeg ik gewoon precies dezelfde maat terwijl ik eentje groter had besteld

  6. Demi Joosten

    Snel geleverd en kleren zijn van goed kwaliteit!

  7. Nessy Van den hanenberg

    Leuke winkel.Snelle verzending.