Ik was erg blij met het mailtje met wanneer het pakje binnen zou komen. Het pakje was goed ingepakt zodat het niet beschadigd kan worden. Erg snelle levering! Ik ben gek op uwantisell bestel al een tijdje bij jullie en ben altijd erg blij met wat binnen komt! ♡
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- melanie Blokvoort
- lies brouwers
heel goed had een vraag over een betaling en werd goed uitgelegd
Hoe zou je Uwantisell beoordelen?
- Anna Zysko
Witte jurk besteld de enige goede van alle webwinkels donderdag besteld vrijdag gelijk in huis en toen ik donderdag contact opnam gelijk duidelijke antwoord hee tevreden
- Marijke Geuns
Snelle levering echter een s was me nog te groot
- Floortje Molenaar
Tevreden! Het was 2 dagen na mijn bestelling binnen gekomen. De jurk is mooi, maar iets te groot voor mij, ik ben vrij slank en had maat s/m besteld, alleen achter bij de rug is hij te groot voor de rest zit hij heel erg mooi! De kwaliteit is ook goed, stof zit prettig, stretch.
- ilona van der Burgt
Snelle levering, en mooie kwaliteit (bikini's besteld)