Ik heb hier een occasion 180mm macrolens gekocht. De communicatie omschrijf ik als uitstekend en erg vriendelijk. Binnen 2 werkdagen ontving ik de lens thuis in vlekkeloze conditie. Ik kwalificeer deze aanbieder als volgt: - zeer vriendelijk - erg redelijk - uiterst bekwaam - heel betrouwbaar
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Felix Touboul
- Bas van der Swaluw
Snelle reactie. Netjes ingepakt en verzonden. Prima service!
Hoe zou je Camera-tweedehands.nl beoordelen?
- A.WOLTERS
snelle levering en beschrijving klopt met het geleverde product! Top!!!!!
- Wietse Hut
Via Marktplaats bij Camera-tweedehands terecht gekomen. Ik had een lens in te ruilen wegens overstap naar full frame, Bart had de lens die ik zocht op voorraad. Via de mail een eerlijk aanbod gekregen, daarom in goed vertrouwen mijn lens naar Camera-tweedehands verzonden. Een paar dagen later had ik de door mij gezochte lens binnen. Precies zoals beschreven, in perfecte staat. Het contact per email is uiterst prettig verlopen, als ik weer iets zoek kijk ik eerst of Bart het op voorraad heeft of kan leveren.
- Menno
Ik heb daar een Nikon D600 gekocht, nette prijs voor heel weinig clicks, wat ook in zijn zeer nieuwe nette showroom aan huis werd getoond. En eerlijk gezegd door mijn nieuwsgierigheid hebt ik thuis ook gecontroleerd en het klopte precies!!!!!!! Ook werd door hem aangetoond, dat de sensor schoon is, een trucje door de diafragma zo laag mogelijk zetten en een foto maken van een witte vel papier (weer wat geleerd!!) ik mocht hem rustig op mijn gemakje uitproberen, er was al een mooie lens opgezet, tja wat wil je dan ik als een klein kind met een nieuw speelgoed; uitproberen!! De afspraken zijn via de mail en telefonisch gegaan, voor de ongeduldigde onder ons is hij pas s´middags telefonisch bereikbaar. Alles bij elkaar ik ben dik tevreden en na 2,5 week deze body uitproberen ben ik nog steeds dik tevreden met mijn bijna nieuwe fullframe en ik ben netjes en vriendelijke behandeld, dat was de heen- en terugreis van 2,5 uur wel waard!!!! Oja wat nog niet op zijn site staat, dat hij geheugen, batterijen en UV filters te koop heeft liggen.
- Jos Scheen
Fijne zaak en eerlijke behandeling van de inruil . Geen rare fratsen en met een goed gevoel en mooie lens huiswaarts gegaan. Voor verbetering van de service zal een koffiezetter op zijn plaats zijn.