Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Schaduwdoekkeuze heeft 928 5 ster reviews 928
Schaduwdoekkeuze heeft 415 4 ster reviews 415
Schaduwdoekkeuze heeft 91 3 ster reviews 91
Schaduwdoekkeuze heeft 68 2 ster reviews 68
Schaduwdoekkeuze heeft 70 1 ster reviews 70

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Miranda

    Snelle levering, ondanks niet op voorraad. Goed product ook.

  2. Claudia Pitzalis

    goede service, goede producten en snelle levering

  3. Hoe zou je Schaduwdoekkeuze beoordelen?

  4. Pascale Verbandt

    Snelle service, Goede op de hoogte gehouden van de opvolging van de bestelling. Correcte prijs/ kwaliteit.

  5. Dimitri van der Schaaf

    Contact tot de aankoop was geweldig. Na levering moeilijk bereikbaar, bijbehorende stokken niet meegeleverd, bovenzijde niet afgewerkt en er zat een gaatje in het doek. Na herhaaldelijk mailen kreeg ik de stokken toegestuurd en kon ik het doek retouneren ter reparatie. Extra minpuntje: Waterdicht doek besteld, bij het eerste regenbuitje bleek dat niet te kloppen, zo lek als een mandje. Het het doek laten impregneren, mij zien ze niet meer bij schaduwdoekkeuze.

    Reageer
  6. anita van dam

    Prima bedrijf, doet wat het beloofd.

  7. venlose

    Duurde even voor het 4x6m doek kwam, door omstandigheden pas laat na ontvangst uitgepakt en nu bezig met bevestigen zoals het bij ons mogelijk is. Hebben wat duimplaten gehaald voor een bevestiging dichter bij onze houten aanbouw. Maar wat een geweldige kwaliteit doek! Stevig, goed schoon te maken, mooie kleur terra, waardoor je ondanks overdekking toch een warme uitstraling hebt buiten. Ziet er ook behoorlijk regenbestendig uit, maar dat hebben we nog niet uitgeprobeerd. Perfecte ringbevestiging, ziet eruit alsof het niet kapot kan. Mijn complimenten voor de makers! Inmiddels het doek opgehangen, en het is helemaal prima. Net een beetje regen gehad, kon het goed hebben, en het doek was daarna ook snel weer droog.