Ik kan geen oordeel geven omdat ik maar 1 artikel heb besteld en dat geeft geen totaalbeeld hoe het is gesteld met de rest van de artikelen. 1 zwaluw geeft nog geen zomer
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Anoniem
prima firma eventueel nog mee werken
Hoe zou je NaambordenCentrale beoordelen?
- Jan Peter
Prima. Keurig verzorgd. De naamplaat wordt inclusief montagemateriaal geleverd.
- Eveline
Super goede webshop! Bord besteld en vrijwel meteen in huis! Vriendelijke en behulpzame klantenservice, Dank voor de proefdruk en het meedenken m.b.t. mijn naambord.
- Anoniem
Tevreden met mijn aankoop, simpel en netjes.
- Anoniem
Ook hier een tevreden koper. Ideaal dat je je naambordje van te voren kan bekijken en samenstellen. Geeft meteen een indruk van het resultaat, en het resultaat mag er zijn. Ik zeg super! Jammer dat ik maar één keer verhuis...zou het zo vaker bestellen.